Hey hallo, ik ben Liesbet.
:)
Ik ben moeder, kunstenaar, vriendin, amateur sporter, board game fan, wandelaar, boekenworm, natuurliefhebber, into fandoms allerhande, executief geen held, ... en dat maakt me open, nieuwsgierig, creatief, analytisch, ... en soms net een beetje anders.
Ik ben Klinisch Psycholoog &
Psychotherapeut i.o.
en eeuwige student.
Ik heb een Masterdiploma klinische psychologie optie levenslooppsychologie aan de VUB behaald (Magna Cum Laude ) in 2021 en een postgraduaat Autisme aan de Artevelde Hogeschool in 2022.
Ik heb opleiding gevolgd over:
- ACT (Acceptance & Commitment Therapy),
- NVC (geweldloze communicatie),
- EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing),
- EFIT (Emotionaly Focussed Individual Therapy)
Ik ben erkend klinisch psycholoog bij de Psychologen commissie (Nr 832131054) en ik heb een visum van de FOD Volksgezondheid (Nr 343246).
en ik heb ook wel wat ervaring in andere dingen
Wat soms heel praktisch is.
Voor de start van mijn studie psychologie ben ik ruim een decennium aan de slag geweest in de private sector. Na een grondige loopbaan heroriëntering (in 2017) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik meer ‘human factor’ wou en ben ik begonnen aan de opleiding klinische psychologie met het oog op werken in een praktijk zoals deze. Hierdoor kan ik niet alleen terugvallen op een extra levenservaring en een grote professionele maturiteit, maar ook op een stevige portie analytische inzichten en goede theoretische basis.